Wybierz Miasto: | Poznań | Katowice | Kraków | Warszawa | Wrocław | Trójmiasto | Szczecin | Lublin | Łódź | Białystok | Bydgoszcz | Gorzów | Olsztyn | Opole | Płock | Rzeszów | Słupsk | Zielona Góra |

Specjalista ds. obsługi Klienta z j. niemieckim

Data opublikowania: 05-08-2016 14:07:10 | Imię i nazwisko: Winckler Personal | Miejsce: Warszawa | 94 razy wyświetlane |

Winckler Personal jest ogólnopolską agencją pośrednictwa pracy, specjalizującą się w rekrutacji najlepszych pracowników do firm na terenie całej Polski oraz krajów UE. W związku z rekrutacją dla naszego Klienta, globalnego przedsiębiorstwa, poszukujemy osoby na stanowisko:

rn

rn

rn

Specjalista ds. obsługi Klienta z j. niemieckim

rn

rn

Miejsce pracy: Warszawa

rn

Numer referencyjny: SPCDS/08/16

rn

rn

rn

Zakres obowiązków:

rn

• Kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym/niemieckojęzycznym.

rn

• Konfiguracja urządzeń peryferyjnych i oprogramowania.

rn

• Zapewnienie wsparcia technicznego osobiście lub zdalnie (telefon/email).

rn

• Zapewnienie Klientowi szybkiego i skutecznego rozwiązania problemu zgodnie z ustalonym poziomem i standardem usług.

rn

• Aktualizacja i utrzymywanie Service Now w szybki i efektywny sposób.

rn

• Udział w realizowanych projektach z obszaru IT.

rn

• Monitorowanie i eskalacja wszystkich incydentów zgodnie z ustalonymi poziomami usług i usług IT, przesyłki procedur i procesów ITIL.

rn

• Wdrażanie najbardziej opłacalnych i korzystnych rozwiązań.

rn

• Uczestniczenie we wszystkich spotkaniach wydziałowych i / lub programach szkoleniowych zgodnie z zaleceniami Service Desk Management.

rn

• Rejestracja, diagnozowanie i rozwiązywanie bieżących incydentów.

rn

• Praca ze zdalnym użytkownikiem oraz z systemem Service Desk.

rn

rn

rn

Oczekujemy od Ciebie:

rn

• Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.

rn

• Wykształcenia wyższego (kierunki filologiczne/informatyczne).

rn

• Bieglej znajomości języka niemieckiego.

rn

• Dobrej znajomości języka angielskiego.

rn

• Znajomości Service Now albo podobnej technologii Service Desk.

rn

• Bardzo dobrej znajomości Windows XP i 7, Microsoft Office 2003/2007, Active Directory Administration.

rn

• Skuteczności w rozwiązywaniu problemów.

rn

• Posiadania umiejętności komunikacyjnych.

rn

• Umiejętności przedstawiania jasnych, zwięzłych wypowiedzi Klientom oraz zarządowi IT.

rn

rn

rn

Klient Oferuje:

rn

• Umowę o pracę.

rn

• Atrakcyjne wynagrodzenie.

rn

• Możliwość realnego wpływu na funkcjonowanie firmy.

rn

• Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie.

rn

• Możliwość rozwoju zawodowego.

rn

• Ubezpieczenie zdrowotne.

rn

• Ubezpieczenie na życie.

rn

• Kartę MultiSport.

rn

• Nagrody uznaniowe.

rn

rn

Osoby zainteresowane ofertą, prosimy o wypełnienie formularza aplikacyjnego, dostępnego pod linkiem:

rn

rn

https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=4fbabdf643354958b19abe4a7ea02de0

rn

rn

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi Kandydatami.

rn

Certyfikat KRAZ nr 11630

rn

rn

rn

Administratorem danych jest Winckler Personal Sp. z o.o. Sp. k. z siedzibą w Warszawa 00-105, Twarda 18 . Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

rn

rn

rn



Kontakt Winckler Personal: Specjalista ds. obsługi Klienta z j. niemieckim

Telefon: 22 652 27 7

*

*

*



Wyślij do mnie e-maila z linkami do zarządzać ogłoszeniem

Obserwuj Nas... Dołącz do Nas...

Webhostel na Świecie: Polska, Niemcy, Austria, Szwajcarja, Wielka Brytania, Irlandia
Inne miasta: Wybierz Miasto: | Poznań | Katowice | Kraków | Warszawa | Wrocław | Trójmiasto | Szczecin | Lublin | Łódź | Białystok | Bydgoszcz | Gorzów | Olsztyn | Opole | Płock | Rzeszów | Słupsk | Zielona Góra |